کد خبر: ۲۲۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
جدول لیگ برتر فوتبال کشورمان در پایان دیدارهای روز نخست هفته بیست و هفتم مشخص شد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری ۴ بازی آغاز شد.

در حساس‌ترین دیدار امروز پرسپولیس در صدمین دربی پایتخت یک بر صفر استقلال را شکست داد تا با ۵۷ امتیاز موقت به صدر جدول صعود کند. شاگردان ریکاردو ساپینتو نیز با متحمل شدن اولین باخت خود پس از ۱۲ بازی، ناکامی بزرگی را در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی تجربه کرده و با ۵۵ امتیاز به رتبه سوم سقوط کردند.

تراکتور در ادامه روزهای خوبش با پاکو خمز اسپانیایی در ورزشگاه یادگار امام تبریز این بار  با یک گل از پیکان عبور کرد تا با ۴۶ امتیاز به جایگاه چهارم برسد. پیکان نیز با این باخت خارج از خانه ۲۷ امتیازی و در رده یازدهم باقی ماند.

گل‌گهر که پس از جدایی امیر قلعه‌نویی از سه دیدار فقط در یک بار موفق به کسب پیروزی شده است، در چهارمین بازی تحت هدایت سعید الهویی مقابل هوادار به تساوی یک بر یک رسید تا سرانجام از جایگاه چهارمی با ۴۵ امتیاز یک پله پایین‌تر بیاید. هوادار نیز پس از شکست سنگین ۶ بر یک مقابل استقلال، توانست از یک تیم بالانشین جدول امتیاز به دست آورده و با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم بماند.

در آخرین بازی امروز صنعت نفت که تحت هدایت عبدالله ویسی کاملا متحول و به بقا در لیگ امیدوار شده است، با نتیجه جالب ۴ بر صفر نساجی را شکست داد تا دومین برد خود را با این مربی به دست آورد. این نتیجه سبب ۲۰ امتیازی شدن نساجی شد تا این تیم با یک بازی بیشتر در رده پانزدهم قرار بگیرد و فاصله خود را  با تیم رتبه چهاردهمی مس کرمان به یک امتیاز برساند. نساجی نیز با ادامه روند بدون پیروزی ماندن خود در نیم فصل دوم و تحمیل اولین شکستش با کارلوس انرخوس اسپانیایی ۲۵ امتیازی و در جایگاه دوازدهم ایستاد.

جدول لیگ برتر| صدرنشینی پرسپولیس با شکست استقلال مدعی/ تراکتور به منطقه سهمیه نزدیک شد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار